Regulamin i Polityka prywatności

Witaj!
Poniżej znajdziesz Regulamin dotyczący korzystania z Serwisu BiologHelp. Znajdziesz tutaj informacje o wszystkich usługach oferowanych przez Serwis, w tym warunkach korzystania z nich, sposobie uzyskiwania dostępu do płatnych treści i funkcji, sposobach płatności czy też postępowaniu reklamacyjnym.

Serwis prowadzony jest przeze mnie w ramach działalności gospodarczej wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod następującymi danymi rejestrowymi:





Korzystając z Serwisu BiologHelp akceptujesz warunki niniejszego Regulaminu, którego aktualna wersja dostępna jest pod adresem https://biologhelp.pl/regulamin-prywatnosc oraz Polityki prywatności, stanowiącej załącznik do niniejszego Regulaminu. W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail

Pozdrawiam i życzę owocnego korzystania z Serwisu!
Dawid Pawlos

Spis treści

Regulamin

§ 1. Definicje
§ 2. Postanowienia ogólne
§ 3. Wymagania techniczne
§ 4. Zakładanie Konta w Serwisie
§ 5. Usuwanie Konta
§ 6. Dodawanie treści w Serwisie przez Użytkowników
§ 7. Produkty dostępne w ramach Serwisu
§ 8. Zasady składania Zamówienia i wykonanie Umowy
§ 9. Prawa własności intelektualnej
§ 10. Gwarancja i rekompensaty za przerwy w działaniu usług
§ 11. Prawo odstąpienia od Umowy
§ 12. Reklamacje
§ 13. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
§ 14. Dane osobowe w Serwisie
§ 15. Postanowienia końcowe

Polityka prywatności

I. Dane osobowe
II. Uprawnienia
III. Bezpieczeństwo
IV. Wykaz powierzeń
V. Cele przetwarzania danych
VI. Pliki cookies i inne technologie śledzące
VII. Logi serwera
VIII. Uwagi końcowe

§ 1. Definicje

Na potrzeby niniejszego Regulaminu zdefiniowano następujące pojęcia:

  1. Serwis – serwis internetowy dostępny pod adresem https://biologhelp.pl, którego właścicielem jest Usługodawca.
  2. Usługodawca – Dawid Pawlos prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PawlosMed, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP: 918-214-01-24
  3. Klient – każdy podmiot, zawierający z Usługodawcą umowę o świadczenie płatnych usług lub dokonujący zakupu w ramach Serwisu.
  4. Użytkownik – każda osoba posiadająca konto w Serwisie.
  5. Gość – każda osoba odwiedzająca Serwis nieposiadająca konta w Serwisie lub nie będąca w danym momencie zalogowana na swoje Konto Użytkownika
  6. Produkt – dostępny w Serwisie za odpowiednią opłatą produkt cyfrowy / usługa, będące przedmiotem Umowy między Klientem a Usługodawcą.
  7. Konto – konto Użytkownika w Serwisie, na którym gromadzone są dane podane przez Użytkownika, informacje o złożonych przez niego Zamówieniach oraz umożliwiające korzystanie z płatnych usług dostępnych w ramach Serwisu.
  8. Przelewy24 – serwis płatności elektronicznych będący pośrednikiem w uiszczeniu przez Klienta należności za Produkt na konto bankowe Usługodawcy, prowadzony przez spółkę PayPro SA, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP: 779-236-98-87, REGON: 301345068
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające w szczególności rodzaj zamawianego Produktu.
  10. Umowa – umowa zawierana pomiędzy Klientem a Usługodawcą na zasadach opisanych w Regulaminie.
  11. Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu.

§ 2. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu dostępnego pod adresem https://biologhelp.pl.
  2. Serwis prowadzony jest przez firmę , zwaną dalej Usługodawcą.
  3. Za pośrednictwem Serwisu Usługodawca świadczy na rzecz Gości, Użytkowników oraz Klientów usługi, w tym usługi płatne.
  4. Usługodawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Serwisu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Serwisu z infrastrukturą techniczną Użytkownika lub Gościa.
  5. Korzystanie z płatnych oraz części bezpłatnych funkcji dostępnych w Serwisie jak również dokonanie zakupu Produktu wiąże się z koniecznością założenia Konta w Serwisie.
  6. Zakazane jest podczas korzystania z Serwisu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Serwisie.
  7. Wszystkie ceny Produktów podane w Serwisie są wyrażone w złotych polskich i są cenami brutto.

§ 3. Wymagania techniczne

  1. Korzystanie z Serwisu wymaga odpowiednio skonfigurowanego i podłączonego do sieci Internet komputera, telefonu komórkowego lub tabletu.
  2. Odpowiednia konfiguracja sprzętu elektronicznego obejmuje:
    1. użycie przedstawionych w kolejnych punktach wspieranych systemów operacyjnych, przeglądarek oraz ustawień dodatkowych
    2. spełnienie minimalnych wymagań określonych przez producenta użytego systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej
    3. obecność komponentów umożliwiających odtwarzanie dźwięku.
  3. Wspierane systemy operacyjne:
    1. Komputery
      • Windows 10 lub nowszy
      • macOS – najnowsza stabilna wersja
    2. Telefony komórkowe i tablety:
      • Android 11 lub nowszy
      • Apple iOS – najnowsza stabilna wersja
  4. Wspierane przeglądarki internetowe:
    1. Komputery:
      • Google Chrome – najnowsza stabilna wersja
      • Mozilla Firefox – najnowsza stabilna wersja
      • Microsoft Edge – najnowsza stabilna wersja (na komputerach z systemem operacyjnym Windows)
      • Opera – najnowsza stabilna wersja
      • Apple Safari – najnowsza stabilna wersja (na komputerach Apple z systemem macOS)
    2. Telefony komórkowe i tablety:
      • Google Chrome – najnowsza stabilna wersja (w przypadku systemu operacyjnego Android)
      • Mozilla Firefox – najnowsza stabilna wersja (w przypadku systemu operacyjnego Android)
      • Apple Safari – najnowsza stabilna wersja (w przypadku systemu operacyjnego Apple iOS)
  5. Wymagania dotyczące konfiguracji przeglądarki:
    1. Włączona obsługa ciasteczek (cookies)
    2. Włączona obsługa JavaScript

§ 4. Zakładanie Konta w Serwisie

  1. Założenie Konta w Serwisie jest bezpłatne.
  2. Aby założyć Konto w Serwisie należy wypełnić formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych:
    1. Nazwy Użytkownika (login)
    2. Prawidłowego adresu e-mail
    3. Hasła do Konta
  3. Po wysłaniu poprawnie wypełnionego formularza rejestracji na podany w formularzu adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z linkiem do aktywacji konta. Aby uzyskać pełną funkcjonalność Konta w Serwisie (np. możliwość dodawania komentarzy) Użytkownik musi aktywować je za pomocą linku aktywacyjnego. Zalogowanie na Konto możliwe jest przed jego aktywacją.
  4. Użytkownik ponadto może uzupełnić swoje Konto o zamieszczenie w nim grafiki profilowej przypisanej do Konta.
  5. Nazwa Użytkownika (login) nie może być słowem powszechnie uznanym za obraźliwe, ani godzić w niczyje dobre imię. Niedozwolone jest używanie w nazwie konta adresu strony internetowej, ani napisów będących znakami towarowymi lub mogącymi naruszać prawa osób trzecich.
  6. Ograniczenia przestawione w pkt. 5 dotyczą analogicznie także grafiki profilowej przypisanej do Konta.
  7. Alternatywnym sposobem utworzenia Konta w Serwisie jest zalogowanie się przez Facebook lub Google wykorzystując własne dane logowania do tych serwisów.
  8. W przypadku logowania przez Facebook lub Google nazwa Użytkownika, adres e-mail oraz zdjęcie profilowe zostaną automatycznie pobrane z konta serwisu użytego do logowania i wykorzystane do utworzenia nowego Konta w Serwisie biologhelp.pl, na co Użytkownik tworzący w ten sposób konto wyraża zgodę. W trakcie tworzenia Konta tą drogą możliwa jest zmiana domyślnie pobranej nazwy Użytkownika, a po utworzeniu Konta, z poziomu panelu Użytkownika również zmiana lub usunięcie grafiki profilowej.
  9. Warunkiem utworzenia Konta jest zaznaczenie odpowiedniego pola (checkbox) dotyczącego potwierdzenia zaznajomienia się i akceptacji niniejszego Regulaminu oraz załączonej do niego Polityki prywatności.
  10. Użytkownik zobowiązuje się do utrzymania danych do logowania w Serwisie w tajemnicy oraz nieudostępniania swojego Konta osobom trzecim. Niedochowanie tego zobowiązania może wiązać się z zablokowaniem lub usunięciem Konta.
  11. Po utworzeniu Konta, w panelu Użytkownika istnieje możliwość:
    1. zmiany ustanowionego hasła lub adresu e-mail,
    2. utworzenia własnego hasła w przypadku logowania przez Facebook lub Google (ustanowienie własnego hasła umożliwia logowanie niezależne od logowania do serwisu Facebook lub Google w tym przypadku)
    3. zmiana lub usunięcie grafiki profilowej przypisanej do Konta – również w przypadku logowania przez serwisy społecznościowe
    4. połączenia lub usunięcia połączenia Konta z serwisem Facebook lub Google, co skutkuje powstaniem lub utratą możliwości szybkiego logowania do Serwisu przez własne konto Facebook lub Google
    5. usunięcia własnego Konta Użytkownika
  12. Niedozwolone jest zakładanie kilku Kont przez jedną osobę, ani udostępnianie lub odsprzedaż posiadanego Konta innym osobom.
  13. Użytkownik w celu poprawnego korzystania z Serwisu ma obowiązek niezwłocznie zaktualizować adres e-mail w panelu Użytkownika w każdym przypadku zmiany używanego adresu.
  14. Zakładając Konto Użytkownik wyraża zgodę na publiczne wyświetlanie jego nazwy Użytkownika w ramach Serwisu, w szczególności przy treściach publikowanych za pomocą Konta (np. komentarzach).
  15. Dodając do Konta grafikę profilową bądź zakładając Konto za pośrednictwem serwisów Facebook lub Google Użytkownik wyraża zgodę na publiczne wyświetlanie dodanej lub pobranej z wyżej wymienionego serwisu grafiki w ramach Serwisu biologhelp.pl, w szczególności przy treściach publikowanych za pomocą Konta (np. komentarzach).
  16. W Serwisie wykorzystana jest baza spamerów publikowana pod adresem http://www.stopforumspam.com. W związku z tym próby tworzenia Konta z podaniem adresu e-mail bądź z adresu IP zawartego w tej bazie będą blokowane. Dane te są również sprawdzane w istniejących Kontach Użytkowników. W przypadku uznania Użytkownika za spamera znajdującego się w powyższej bazie jego Konto zostanie zablokowane, a następnie, w przypadku braku kontaktu rzeczonego Użytkownika z Usługodawcą, usunięte po 30 dniach od daty zablokowania.
  17. W przypadku zaistnienia sytuacji opisanej w pkt. 16 w stosunku do Klienta, Konto zostanie również zablokowane, a jego usunięcie nastąpi po wygaśnięciu zobowiązań wynikających z zakupu Produktu, w przypadku braku kontaktu rzeczonego Klienta z Usługodawcą.

§ 5. Usuwanie Konta

  1. Każdy Użytkownik może trwale usunąć swoje Konto z Serwisu w dowolnym momencie i bez podania przyczyny.
  2. Usunięcia Konta można dokonać samodzielnie z poziomu panelu Użytkownika po zalogowaniu na Konto, przy pomocy przycisku „Usuń konto” dostępnego w ustawieniach Konta. Trwałe usunięcie Konta następuje niezwłocznie po potwierdzeniu dyspozycji, polegającym na kliknięciu linka lub odwiedzeniu adresu internetowego przesłanego na adres e-mail przypisany do Konta. Potwierdzenie dyspozycji jest elementem niezbędnym do usunięcia Konta.
  3. W przypadku usunięcia Konta wszystkie komentarze napisane przez Użytkownika w Serwisie zostaną oznaczone jako anonimowe. W przypadku chęci usunięcia również treści komentarzy przypisanych do Konta, należy je usunąć oddzielnie, przed wydaniem dyspozycji o usunięciu Konta.
  4. Usunięcie Konta przez Klienta korzystającego z płatnych funkcji Serwisu jest równoznaczne z rezygnacją z korzystania z tych funkcji. Ponowna aktywacja dostępu wykupionych wcześniej Produktów w tym przypadku wymaga utworzenia nowego Konta oraz ponownego zakupu Produktu.
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do samodzielnego usunięcia Konta Użytkownika bez jego dyspozycji w następujących przypadkach:
    1. W sytuacji opisanej w §4 pkt. 16 i 17 niniejszego Regulaminu.
    2. W przypadku rażącego niestosowania się przez Użytkownika do postanowień niniejszego Regulaminu, w szczególności gdy działania Użytkownika wpływają negatywnie na funkcjonowanie Serwisu bądź naruszają prawa Usługodawcy lub osób trzecich. W takim przypadku konto Użytkownika zostanie w pierwszym etapie zablokowane, o czym Użytkownik zostanie poinformowany drogą mailową, a po okresie 30 dni usunięte w razie braku pozytywnie rozpatrzonego odwołania się przez Użytkownika w tym okresie. Postanowienie to dotyczy również Klientów, przy czym czas na złożenie odwołania zostaje przedłużony w tym wypadku do 90 dni.
    3. W przypadku braku logowania się Użytkownika w Serwisie przez okres dłuższy niż 2 lata w przypadku kont aktywowanych lub 1 rok w przypadku Kont nie aktywowanych (bez zweryfikowanego adresu e-mail).

§ 6. Dodawanie treści w Serwisie przez Użytkowników

  1. Każdy zalogowany Użytkownik posiadający aktywne Konto uprawniony jest do dodawania komentarzy i postów w Serwisie, w miejscach do tego przeznaczonych.
  2. Niedopuszczalne jest zamieszczanie wypowiedzi:
    1. naruszających przepisy prawa, wzywających do nienawiści, propagujących przemoc lub zawierających nieprawdziwe informacje
    2. o obraźliwym charakterze, wątków zawierających kłótnie bądź ataki personalne
    3. mogących naruszać dobre imię Serwisu lub osób trzecich
    4. o charakterze reklamowym, promujących konkurencyjne produkty lub zawierających odnośniki do zewnętrznych serwisów bez zgody Usługodawcy
    5. niezwiązanych z wątkiem, artykułem pod którym zostały opublikowane lub charakterem tematycznym Serwisu.
  3. Nie dopuszczalne jest publikowanie w Serwisie treści należących do osób i podmiotów trzecich, do których to treści Użytkownik nie posiada praw. Użytkownik dopuszczający się publikacji w ramach Serwisu treści naruszających prawa osób i podmiotów trzecich zobowiązuje się do przejęcia ewentualnych roszczeń powstałych z tego tytułu niezwłocznie po poinformowaniu go przez Usługodawcę o fakcie ich zaistnienia, zwalniając tym samym Usługodawcę lub Serwis z wszelkiej odpowiedzialności, jak również zobowiązuje się do całkowitego zaspokojenia roszczeń osób trzecich.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarzy i postów o treści opisanej w trzech powyższych punktach, jak również zablokowania lub usunięcia Konta Użytkownika, który dopuścił się opisanych wyżej zachowań, na zasadach opisanych w §5 pkt. 5.
  5. Goście i zalogowani Użytkownicy mogą w sposób anonimowy wysyłać do Serwisu opinie na temat studiów i uczelni wypełniając stosowny formularz dostępny pod adresem https://biologhelp.pl/node/add/studies-opinion.
  6. Opinie, o których mowa w pkt. 5 publikowane są pod adresem https://biologhelp.pl/opinie-o-uczelniach po uprzedniej weryfikacji ich treści przez Usługodawcę pod kątem naruszenia postanowień zawartych w pkt. 2. Wypowiedzi o charakterze spamu, naruszające wspomniane postanowienia, nie będą publikowane.

§ 7. Produkty dostępne w ramach Serwisu

  1. Usługodawca oferuje płatny dostęp do usług cyfrowych, który może mieć dwojaki charakter:
    1. ograniczony czasowo dostęp do Produktu w postaci konta BiologHelp+ o charakterze konta premium, zapewniającego dostęp do płatnych usług i treści własnych Usługodawcy
    2. ograniczony czasowo lub jednorazowy dostęp do Produktów zewnętrznych dostawców
  2. Dostęp do Produktu opisanego w pkt. 1a) udzielany jest na czas określony na stronie zakupowanego Produktu i widoczny przy zakupie.
  3. Dostęp do Produktów opisanych w pkt. 1b) udzielany jest na czas określony oddzielnie na stronie zakupowanego Produktu.
  4. W przypadku materiałów cyfrowych przygotowanych do pobrania w ramach wykupionego Produktu, Klient zobowiązuje się do ich pobrania na własny nośnik niezwłocznie po uzyskaniu do nich dostępu i oświadcza, że nie będzie rościł sobie praw do ponownego ich udostępnienia przez Usługodawcę po wygaśnięciu przewidzianego na stronie zakupu Produktu czasu na ich pobranie.
  5. Treść części materiałów i usług dostępnych w ramach Produktów dostępna jest dla wszystkich Użytkowników i Gości, bądź tylko Użytkowników, w ramach Serwisu jako próbki do zapoznania się z Produktem przed jego zakupem.
  6. Treści o których mowa w niniejszym paragrafie, również te dostępne publicznie, chronione są prawami autorskimi i nie mogą być kopiowane i rozpowszechniane bez wiedzy i zgody autora.
  7. Dokładniejsze informacje na temat Produktów znajdują się na stronach zakupu poszczególnych Produktów.

§ 8. Zasady składania Zamówienia i wykonanie Umowy

  1. W celu złożenia Zamówienia należy:
    1. zalogować się do Serwisu – logowanie lub założenie Konta można wykonać również na późniejszym etapie składania zamówienia
    2. przejść na stronę zakupu Produktu i kliknąć przycisk „Kup teraz” lub „Wykup dostęp”
    3. zalogować się lub utworzyć Konto w Serwisie (o ile nie zalogowano się wcześniej)
    4. w przypadku tworzenia nowego Konta aby dokończyć zamówienie nie jest wymagana aktywacja Konta (patrz § 4 Tworzenie Konta w Serwisie)
    5. kliknąć przycisk „Kupuję i płacę” – po kliknięciu Klient zostanie przeniesiony na stronę serwisu Przelewy24 celem dokonania płatności za zamówienie
    6. wybrać jeden z dostępnych sposobów szybkich płatności oferowanych przez Przelewy24 i opłacić zamówienie – po skutecznym dokonaniu płatności Klient zostanie przeniesiony do Serwisu, na stronę z potwierdzeniem zamówienia zaś na adres e-mail przypisany do Konta zostanie wysłane potwierdzenie zawarcia Umowy .
  2. Warunkiem sfinalizowania Zamówienia jest zalogowanie na aktywne Konto Użytkownika oraz zaznaczenie odpowiedniego pola (checkbox) dotyczącego potwierdzenia zaznajomienia się i akceptacji niniejszego Regulaminu i załączonej do niego Polityki prywatności.
  3. Prawidłowe złożenie i opłacenie zamówienia zakończone przesłaniem potwierdzenia na adres e-mail skutkuje zawarciem Umowy między Klientem a Usługodawcą.
  4. Dostęp do zakupionych Produktów uzyskiwany jest automatycznie, bezpośrednio po akceptacji płatności przez Przelewy24, zaś wgląd w status zamówienia i listę aktywnych Produktów dostępny jest z poziomu panelu Użytkownika.
  5. Dostęp do zakupionych Produktów możliwy jest tylko po zalogowaniu się na konto Użytkownika, dla którego złożono i opłacono Zamówienie.
  6. Czas dostępu do Produktów o określonym czasie dostępu liczony jest od dnia aktywacji dostępu do Produktu. Po tym czasie dostęp do danego Produktu zostanie zablokowany.
  7. Konta Klientów posiadają ograniczenie liczby aktywnych w danym momencie sesji do 2. Oznacza to, że Klient może być zalogowany w Serwisie jednocześnie tylko na dwóch różnych urządzeniach.
  8. Klient zobowiązuje się do utrzymania danych do logowania w Serwisie w tajemnicy oraz nieudostępniania swojego Konta osobom trzecim. Niedochowanie tego zobowiązania może wiązać się z wypowiedzeniem Umowy przez Usługodawcę ze skutkiem natychmiastowym oraz zablokowaniem lub usunięciem Konta Klienta. Zapis ten wynika z § 10 pkt. 4 dotyczącego praw własności intelektualnych.
  9. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT za zakupiony Produkt należy skontaktować się z Usługodawcą przed złożeniem zamówienia podając jakiego produktu dotyczyć ma zakup, dane do faktury oraz adres e-mail przypisany do Konta Użytkownika, dla którego ma nastąpić aktywacja dostępu do produktu. Usługodawca prześle na podany adres e-mail wystawioną fakturę pro-forma wraz z instrukcjami dotyczącymi jej opłacenia oraz informacjami o procedurze uzyskania dostępu do Produktu. Aktywacja dostępu do Produktu nastąpi do 3 dni roboczych od wpłynięcia na konto Usługodawcy kwoty za opłaconą fakturę pro-forma. Do 14 dni od zaksięgowania wpłaty na koncie przesłana zostaje ostateczna faktura za zakup.
  10. W razie jakichkolwiek problemów ze składaniem i realizacją Zamówienia wskazany jest kontakt z Usługodawcą.
  11. Dane kontaktowe do Usługodawcy podane są we wstępie niniejszego Regulaminu oraz w zakładce „Kontakt” Serwisu.

§ 9. Prawa własności intelektualnej

  1. Wszystkie treści zamieszczone w Serwisie pod adresem biologhelp.pl, w tym nazwa Serwisu, jego funkcjonalności, wygląd graficzny, elementy grafiki, układ i kompozycja tych elementów („layout”), logotypy, znaki towarowe, oprogramowanie oraz baza danych korzystają z ochrony praw autorskich i (z wyjątkiem treści zamieszczonych przez Użytkowników oraz elementów wykorzystywanych na zasadzie licencji lub umów przenoszących prawa autorskie) są własnością Usługodawcy. Każda osoba lub podmiot prawny ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości Serwisu bez zgody Usługodawcy.
  2. Wykorzystanie przez kogokolwiek, bez pisemnej i wyraźnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów Serwisu składającego się na jego treść i zawartość stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
  3. Zawierając Umowę Klient nie nabywa jakichkolwiek praw ani licencji do udostępnionych mu materiałów i usług. Korzystanie z zakupionych Produktów dopuszczalne jest wyłącznie w ramach dozwolonego użytku osobistego.
  4. W przypadku odkrycia przez Usługodawcę naruszenia przez Użytkownika własności intelektualnej, o której mowa w powyższych punktach Usługodawca może wypowiedzieć Umowę Klientowi ze skutkiem natychmiastowym oraz zablokować lub usunąć Konto Użytkownika.

§ 10. Gwarancja i rekompensaty za przerwy w działaniu usług

  1. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby Serwis działał prawidłowo. W przypadku prowadzenia prac konserwacyjnych lub modernizacyjnych powodujących przerwę w dostępie do płatnych usług, Usługodawca dołoży starań, aby czas niedostępności nie przekroczył jednorazowo 8 godzin.
  2. W przypadku zawinionych przez Usługodawcę przerw lub istotnych utrudnień w dostępie do płatnych usług, trwających łącznie dłużej niż 8 godzin w miesiącu kalendarzowym, Usługodawca zobowiązuje się do rekompensaty w postaci przedłużenia dostępu do wykupionych Produktów o równowartość czasu niedostępności płatnych usług zaokrąglonego w górę do pełnych dni.
  3. Warunkiem uzyskana rekompensaty jest zgłoszenie przez Klienta faktu niedostępności Serwisu lub płatnej usługi nie później niż do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym wystąpiła awaria.
  4. Udzielona gwarancja nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień Klienta z tytułu nienależytego wykonania Umowy.

§ 11. Prawo odstąpienia od Umowy

  1. Klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy bez podania przyczyny.
  2. Termin 14 dni liczony jest od dnia aktywacji dostępu do Produktów w Serwisie.
  3. Celem odstąpienia od Umowy Klient musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy na drodze jednoznacznego oświadczenia zawierającego:
    1. Dane pozwalające zidentyfikować Klienta (np. adres e-mail przypisany do Konta i nazwę Użytkownika)
    2. Nazwę zakupionego Produktu, którego dotyczy Umowa
    3. Datę zakupienia Produktu i nr zamówienia
  4. Oświadczenie powyższe może zostać przekazane Usługodawcy drogą mailową na adres Usługodawcy (podany we wstępie niniejszego Regulaminu) lub przez formularz kontaktowy dostępny w Serwisie w zakładce „Kontakt”.
  5. Dostęp do udostępnionych w ramach Umowy produktów zostanie zablokowany dla konta Klienta niezwłocznie po otrzymaniu prawidłowo sformułowanego oświadczenia, o którym mowa w pkt. 3.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy Usługodawca zwraca Klientowi otrzymane od niego płatności związane z zawarciem Umowy nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca otrzymał prawidłowo sformułowane oświadczenie, o którym mowa w pkt. 3.
  7. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient uzgodni z Usługodawcą inny sposób zwrotu.
  8. Prawo do odstąpienia od Umowy na powyższych warunkach przysługuje Klientowi tylko jednorazowo w stosunku do danego Produktu, tzn. Usługodawca rozpatruje negatywnie żądania zwrotu Produktu, co do którego Klient zażądał uprzednio zwrotu i zakupił go ponownie.

§ 12. Reklamacje

  1. W przypadku uznania przez Klienta, że Umowa została nienależycie wykonana przez Usługodawcę, może on złożyć reklamację.
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane pozwalające na identyfikację Klienta (adres e-mail przypisany do Konta i nazwę Użytkownika), opis okoliczności uzasadniających reklamację oraz żądanie związane z reklamacją.
  3. Reklamacja może zostać złożona przez Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy (podany we wstępie niniejszego Regulaminu) lub przez formularz kontaktowy dostępny w Serwisie w zakładce „Kontakt”.
  4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty doręczenia mu jej i powiadomi Klienta o wyniku jej rozpatrzenia drogą mailową na adres e-mail podany w zgłoszeniu.

§ 13. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Usługodawca wyraża zgodę na rozwiązywanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi Umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły postępowania w takim wypadku zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
    2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
    3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§ 14. Dane osobowe w Serwisie

  1. Administratorem danych osobowych Użytkowników i Klientów jest Usługodawca.
  2. Postanowienia i zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych opisane zostały w "Polityka prywatności Serwisu BiologHelp.pl", stanowiącej załącznik do niniejszego Regulaminu (treść pod Regulaminem).

§ 15. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Serwis zawierane są w języku polskim.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian oraz odwoływania ofert, zmian cen Produktów oraz wprowadzania i odwoływania promocji, przy dochowaniu postanowień Umów zawiązanych do momentu wprowadzenia zmiany.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
  4. W przypadku braku akceptacji ze strony Użytkownika zmian wprowadzonych w Regulaminie, Użytkownik w celu rozwiązania umowy powinien niezwłocznie powiadomić o tym Usługodawcę lub usunąć swoje Konto.
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 19.11.2022 r.


Załączniki do Regulaminu:
1. Polityka prywatności Serwisu BiologHelp.pl


Załącznik nr 1 do Regulaminu Serwisu BiologHelp.pl

Polityka prywatności Serwisu BiologHelp.pl

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników i Gości w związku z korzystaniem przez nich z usług oferowanych przez Serwis.

I. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych jest firma , zwana dalej Administratorem.
  2. Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy.
  3. Cele, podstawy prawne oraz okres przetwarzania danych osobowych zostały odrębnie opisane w rozdziale opisującym poszczególne cele przetwarzania danych w dalszej części niniejszej Polityki Prywatności.

II. Uprawnienia

  1. Na podstawie przepisów RODO każdemu Użytkownikowi przysługują następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem jego danych osobowych:
    1. prawo dostępu do danych osobowych,
    2. prawo do sprostowania danych osobowych,
    3. prawo do usunięcia danych osobowych,
    4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    5. prawo do wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
    6. prawo do przenoszenia danych,
    7. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
    8. prawo do odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli takową zgodę wyraził.
  2. Wymienione w powyższym punkcie uprawnienia mogą nie przysługiwać w pełnym zakresie dla poszczególnych celów i procedur przetwarzania danych, co zostało wyszczególnione w rozdziale niniejszej Polityki Prywatności dotyczącym celów przetwarzania danych w Serwisie (poniżej).
  3. Niezależnie od celu przetwarzania danych Użytkownikowi zawsze przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku stwierdzenia przez niego naruszenia w ramach Serwisu przepisów o ochronie danych osobowych. Zawsze też Użytkownik może zwrócić się do Administratora z żądaniem udostępnienia mu informacji o posiadanych przez Administratora danych Użytkownika oraz celach ich przetwarzania.

III. Bezpieczeństwo

  1. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych Administratorowi danych opracował on wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontroluje ich wykonywanie i stale sprawdza ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi - ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.
  2. Dane osobowe Użytkownika są przechowywane w bazie danych, dla której zastosowano środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych zgodne z wymaganiami określonymi przez przepisy prawa dotyczące ochrony danych osobowych.
  3. Serwis wykorzystuje technologie i procedury ochrony danych osobowych zapewniające należytą ochronę prywatności Użytkowników. Stosowane w Serwisie narzędzia i mechanizmy to m.in szyfrowanie połączenia Użytkownika z Serwisem.
  4. Dostęp do bazy mają jedynie osoby, posiadające upoważnienia nadane przez Administratora danych.
  5. Dane osobowe pozostawione w Serwisie nie zostaną sprzedane ani udostępnione osobom nieupoważnionym, zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.
  6. Jeżeli Użytkownik wybrał opcję założenia Konta, dla bezpieczeństwa, powinien także stosować się do instrukcji ustawienia hasła i loginu zapewniającej odpowiedni poziom trudności. W szczególności rekomendujemy stosowanie hasła składającego się z ciągu znaków i cyfr oraz różnej wielkości liter. Hasło powinno zawierać przynajmniej 8 znaków.
  7. Użytkownik korzystając z Serwisu przy użyciu urządzenia końcowego osoby trzeciej powinien wylogować się z Konta i usunąć historię przeglądania.

IV. Wykaz powierzeń

  1. W celach związanych z realizacją usług względem Użytkownika Serwisu przetwarzanie danych osobowych zostaje powierzone następującym podmiotom:
    1. OVH Sp. z o.o. ul. Szkocka 5 lok. 1 - 54-402 Wrocław - firma hostingowa przechowująca dane Serwisu, w tym dane osobowe, na swoim serwerze. Podmiot ten nie ma dostępu do treści danych.
    2. Przelewy24.pl – serwis płatności elektronicznych prowadzony przez spółkę PayPro SA, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP: 779-236-98-87, REGON: 301345068, będący pośrednikiem w uiszczeniu przez Klienta należności za Produkt na konto bankowe Usługodawcy.
    3. wFirma.pl – serwis księgowości internetowej prowadzony przez spółkę Web INnovative Software Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, ul. Bolesława Krzywoustego 105/21, 51-166 Wrocław, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS - 0000342082; NIP: 8982167294, REGON: 021120771 – celem prowadzenia księgowości sprzedaży w Serwisie oraz wystawiania faktur na życzenie Użytkownika
  2. Wszystkie podmioty, którym powierzane zostają dane osobowe gwarantują stosowanie adekwatnych środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych wymaganych przepisami prawa.

V. Cele przetwarzania danych

Prowadzenie Konta Użytkownika

  1. Założenie Konta Użytkownika wiąże się z koniecznością podania następujących danych:
    1. adresu e-mail
    2. nazwy Użytkownika
    3. ustanowionego dla tego Konta hasła
  2. Podanie powyższych danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do założenia Konta.
  3. W ramach ustawień Konta Użytkownik może również dobrowolnie:
    1. przesłać zdjęcie/grafikę profilową, która będzie przypisana do Konta i widoczna publicznie
    2. zaznaczyć zgodę na wysyłanie na adres e-mail przypisany do Konta informacji o nowościach w Serwisie oraz serwisach zaprzyjaźnionych, co nie będzie wiązało się z przekazaniem danych Użytkownika tym serwisom.
  4. Czynności opisane w pkt. 3 są dobrowolne i nie konieczne do utworzenia i prowadzenia Konta.
  5. Użytkownik ma prawo cofnięcia ustawień, o których mowa w pkt. 3
  6. Dane podane w ramach Konta Użytkownika przetwarzane są wyłącznie w celu utrzymania Konta i zapewnienia Użytkownikowi możliwości korzystania z niego oraz przekazywania istotnych informacji o zmianach zachodzących w Serwisie np. zmianie Regulaminu lub powiadomień związanych z obsługą Konta i Zamówień. W przypadku wyrażenia przez Użytkownika dodatkowej zgody poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa podczas zakładania Konta lub później, w ustawieniach Konta, na adres e-mail przypisany do Konta przesyłane będą również informacje marketingowe.
  7. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Użytkownika jest realizacja umowy o prowadzenie Konta, zawieranej na podstawie Regulaminu Serwisu.
  8. Dane zgromadzone na Koncie Użytkownika przetwarzane są w ramach Serwisu i przechowywane na serwerze zapewnianym przez OVH Sp. z o.o.
  9. Czas przetwarzania danych Użytkownika równoważny jest z czasem posiadania Konta. Usunięcie Konta skutkuje usunięciem danych Użytkownika z baz Serwisu, za wyjątkiem danych o złożonych zamówieniach – obsługa zamówień opisana została w kolejnym rozdziale.
  10. Użytkownik może w każdej chwili uzyskać dostęp do swoich danych logując się na swoje Konto i wchodząc w jego ustawienia. Tam też może w każdej chwili dokonać modyfikacji swoich danych jak również je usunąć (za wyjątkiem danych o złożonych zamówieniach). Usunięcie danych niezbędnych do utworzenia Konta może nastąpić jedynie na skutek usunięcia Konta, którego Użytkownik może dokonać w każdej chwili samodzielnie, zgodnie z postanowieniami § 5 niniejszego Regulaminu.

Obsługa Zamówień

  1. Złożenie Zamówienia na Produkt sprzedawany w Serwisie wymaga podania następujących danych:
    1. adresu e-mail (pobierany automatycznie z danych Konta Użytkownika)
    2. nazwy Użytkownika (pobierana automatycznie z danych Konta Użytkownika)
  2. Podanie powyższych danych jest dobrowolne, jednak konieczne do złożenia i realizacji Zamówienia.
  3. W przypadku chęci uzyskania faktury VAT za zakup Produktu Użytkownik musi podać dodatkowo dane wymagane do utworzenia faktury, tj. adres zamieszkania / prowadzenia działalności, nazwę firmy / osoby fizycznej, NIP. Dane te są podawane dobrowolnie, nie są konieczne do realizacji Zamówienia, ale są konieczne do wystawienia faktury na życzenie Klienta.
  4. Dane przekazywane w związku z Zamówieniem przetwarzane są w celu realizacji Zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowej, ewentualnego wystawienia potwierdzenia sprzedaży lub faktury na życzenie Klienta oraz w celach archiwalnych i statystycznych.
  5. Dane zawarte w Zamówieniu przetwarzane są w ramach Serwisu, przechowywane na serwerze zapewnianym przez OVH Sp. z o.o., przetwarzane i przechowywane w ramach dokonywania płatności przez Przelewy24.pl oraz przetwarzane i przechowywane w ramach prowadzenia księgowości i wystawiania faktur przez Administratora w ramach serwisu wFirma.
  6. Dane zamówień widoczne są w ramach historii zamówień danego Konta.
  7. Czas przetwarzania danych Zamówienia odpowiada czasowi niezbędnemu do realizacji zamówienia, aż do przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej Umowy. Ponadto po upływie tego terminu Administrator może nadal przetwarzać dane w celach statystycznych oraz ma obowiązek przechowywać faktury z danymi Klientów przez okres 5 lat od końca roku podatkowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.
  8. Użytkownik nie ma możliwości sprostowania danych zamówienia po jego realizacji. Nie może także sprzeciwiać się przetwarzaniu danych oraz domagać się ich usunięcia do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej Umowy. Użytkownik nie może także żądać zaprzestania przetwarzania i przechowywania danych zawartych na fakturach przez okres podany w pkt. 7. Po upływie terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawarcia Umowy Użytkownik może żądać zaprzestania przetwarzania danych w celach statystycznych i usunięcia ich z bazy Serwisu.

Reklamacje i odstąpienie od Umowy

  1. Złożenie reklamacji lub odstąpienie od Umowy wiąże się z koniecznością podania następujących danych:
    1. adresu e-mail
    2. nazwy Użytkownika
    3. nr rachunku bankowego (w przypadku chęci otrzymania zwrotu pieniędzy na podany rachunek)
  2. Dane podawane w związku z reklamacją lub odstąpieniem od Umowy podawane są dobrowolnie, jednak są niezbędne do realizacji roszczeń Użytkownika związanych z wyżej wymienionymi postępowaniami i są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia od umowy.
  3. Czas przetwarzania danych odpowiada czasowi niezbędnemu do realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia od Umowy. Reklamacje oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy mogą być ponadto archiwizowane w celach statystycznych.
  4. Użytkownik nie ma możliwości sprostowania danych zawartych w reklamacjach i oświadczeniach o odstąpieniu od umowy. Użytkownik nie może także żądać zaprzestania przetwarzania oraz przechowywania wyżej wymienionych danych do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej Umowy. Po upływie terminu przedawnienia roszczeń z tytułu Umowy Użytkownik może żądać zaprzestania przetwarzania i archiwizacji jego danych w celach statystycznych.

Kontakt e-mail i przez formularz kontaktowy

  1. Osoby kontaktujące się z Administratorem za pośrednictwem poczty elektronicznej, w tym formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie przekazują Administratorowi adres e-mail jako adres nadawcy wiadomości. Ponadto, w treści wiadomości mogą być zawarte dobrowolnie podane inne dane osobowe.
  2. Dane osobowe zawarte w korespondencji elektronicznej są przetwarzane w celu kontaktu z nadawcą wiadomości, przy czym zgoda na takie przetwarzanie wynika z zainicjowania kontaktu przez nadawcę. Po zakończeniu kontaktu dane przetwarzane są celem archiwizacji korespondencji na potrzeby wewnętrzne.
  3. Czas przetwarzania i archiwizacji danych w postaci treści korespondencji nie jest jednoznacznie określony. Nadawca ma prawo żądania przedstawienia korespondencji z Administratorem, o ile podlegała archiwizacji, jak również może żądać jej usunięcia, za wyjątkiem sytuacji, gdy archiwizacja jest uzasadniona z uwagi na nadrzędne interesy Administratora, do których należy np. obrona przed potencjalnymi roszczeniami ze strony nadawcy.

Kontakt przez formularz zgłaszania błędów

  1. Osoby kontaktujące się z Administratorem za pośrednictwem formularza zgłaszania błędów dostępnego w Serwisie mogą dobrowolnie przekazać Administratorowi adres e-mail jako adres nadawcy wiadomości w przypadku chęci uzyskania odpowiedzi na zgłoszenie. Ponadto, w treści wiadomości mogą być zawarte dobrowolnie podane inne dane osobowe. Wysłanie wiadomości poprzez formularz zgłaszania błędów wiąże się także z przesłaniem danych dotyczących strony z jakiej zostało wysłane zgłoszenie, użytej do wysłania zgłoszenia przeglądarki internetowej oraz rozdzielczości ekranu.
  2. Zgłoszenia wysyłane poprzez formularz zgłaszania błędów przekazywane są na adres mailowy administratora i traktowane dalej jak korespondencja z osobą zgłaszającą.
  3. Dane osobowe zawarte w korespondencji elektronicznej są przetwarzane w celu kontaktu z nadawcą wiadomości jak również określenia przyczyn zgłaszanego błędu, przy czym zgoda na takie przetwarzanie wynika z zainicjowania kontaktu przez nadawcę. Dodatkowe dane dotyczące rodzaju użytej przeglądarki internetowej oraz rozdzielczości ekranu oprócz określenia przyczyn zgłaszanego błędu używane są również do zabezpieczenia przed spamem - zgłoszenie określone jako spam nie jest wysyłane do Administratora. Po zakończeniu kontaktu dane przetwarzane są celem archiwizacji korespondencji na potrzeby wewnętrzne.
  4. Czas przetwarzania i archiwizacji danych w postaci treści korespondencji nie jest jednoznacznie określony. Nadawca ma prawo żądania przedstawienia korespondencji z Administratorem, o ile podlegała archiwizacji, jak również może żądać jej usunięcia, za wyjątkiem sytuacji, gdy archiwizacja jest uzasadniona z uwagi na nadrzędne interesy Administratora, do których należy np. obrona przed potencjalnymi roszczeniami ze strony nadawcy.

VI. Pliki cookies i inne technologie śledzące

  1. Serwis BiologHelp.pl podobnie jak większość serwisów internetowych wykorzystuje pliki cookies celem zapewnienia jego funkcjonalności i dobrych wrażeń z korzystania z Serwisu jego Użytkownikom i Gościom.
  2. Podczas korzystania z Serwisu na urządzeniu końcowym Użytkownika lub Gościa zapisywane są niewielkie pliki, w szczególności pliki tekstowe, które zawierają informacje umożliwiające zapamiętanie danych logowania, aktywności, a w tym czasu i ilości czynności (dalej: „pliki cookies”).
  3. Pliki cookies nie zawierają danych identyfikujących Użytkownika lub Gościa, co oznacza, iż na ich podstawie nie jest możliwe ustalenie ich tożsamości. Zapisywane pliki, z których Serwis korzysta nie są w żaden sposób szkodliwe dla osób korzystających z Serwisu ani ich urządzeń i nie ingerują w oprogramowanie ani ustawienia.
  4. W ramach Serwisu wykorzystywane są pliki cookies własne jak również podmiotów trzecich. Poniżej przedstawiona jest lista wykorzystywanych plików cookies:
    1. Pliki cookies własne – wykorzystywane celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania podstawowych funkcji Serwisu takich jak prowadzenie Konta Użytkownika, procesów logowania czy składania zamówień.
    2. Pliki cookies usługi Google Analytics – umożliwiają one uzyskanie podstawowych i anonimowych statystyk dotyczących odwiedzin Serwisu. Dane zbierane za pomocą urządzenia Google Analytics automatycznie przez pliki cookies mogą być użyte wyłącznie do tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy witryny korzystają ze strony, co umożliwia ulepszanie struktury i jej zawartości. Informacja wytworzona przez plik cookie, dotycząca korzystania przez Państwa z Serwisu (w tym Państwa adres IP, który znajduje się tam, gdzie Państwo znajdują się w Internecie) będzie przekazana i przechowywana przez Google na serwerach w Stanach Zjednoczonych. Google będzie wykorzystywał te informacje w celu oceny korzystania przez Państwa z Serwisu, zestawiania raportów z działalności prowadzonej na witrynie dla Administratora Serwisu oraz świadczenia innych usług dotyczących działalności na witrynie i korzystania z Internetu. Google może również przesyłać takie informacje podmiotom zewnętrznym, jeżeli wymagają tego przepisy prawa lub w przypadku, gdy podmioty zewnętrzne przetwarzają je w imieniu Google. Google nie będzie kojarzył Państwa adresu IP z innymi danymi znajdującymi się w posiadaniu Google. W celu uzyskania dalszych informacji o Google Analytics, prosimy zapoznać się z informacjami na temat Cookies and Analytics, oraz Polityką Zachowania Poufności danych dla Google Analytics dotyczącej Google Analytics.
    3. Pliki cookies serwisu YouTube – w niektórych miejscach Serwisu osadzamy nagrania wideo serwisu YouTube. Odtwarzanie takich nagrań wiąże się z wykorzystywaniem plików cookies firmy Google LCC dotyczących usługi YouTube.
    4. Pliki cookies serwisu Vimeo – w niektórych miejscach Serwisu osadzamy nagrania wideo serwisu Vimeo. Odtwarzanie takich nagrań wiąże się z wykorzystywaniem plików cookies firmy Vimeo.com dotyczących usługi Vimeo.
    5. Pliki cookies serwisu Spotify – w niektórych miejscach Serwisu osadzamy nagrania audio serwisu Spotify. Odtwarzanie takich nagrań wiąże się z wykorzystywaniem plików cookies firmy Spotify AB dotyczących usługi Spotify.
  5. Pliki cookies wykorzystywane w Serwisie wykorzystywane są jedynie w celu realizacji usług względem Użytkowników i Gości oraz dla prawnie usprawiedliwionego celu Administratora jakim jest zbieranie anonimowych statystyk odwiedzin i wykorzystania Serwisu.
  6. Korzystanie z Serwisu oznacza wyrażenie zgody na umieszczanie plików cookies dla wyżej wymienionych celów na urządzeniu końcowym Użytkownika lub Gościa, o ile z konfiguracji jego urządzenia nie wynika inaczej.
  7. Przypominamy, iż zasadniczo przeglądarki w ustawieniach domyślnych mają zaznaczoną opcję umożliwiającą zapisywanie plików cookies.
  8. Jeżeli Użytkownik lub Gość nie wyraża zgody na zapisywanie tych plików na urządzeniu końcowym, powinien on zmienić ustawienia przeglądarki internetowej, z której korzysta. Uniemożliwienie zapisywania plików cookies może polegać na:
    1. niezapisywaniu plików cookies na urządzeniu końcowym;
    2. każdorazowym informowaniu użytkownika o zapisaniu danego pliku cookie na urządzeniu;
    3. usuwaniu plików po skorzystaniu z Serwisu.
  9. Aby skorzystać z odpowiedniej dla użytkownika opcji, należy zapoznać się z informacjami o zarządzaniu plikami cookies, które znajdują się najczęściej w „Ustawieniach” przeglądarki lub w zakładce „Pomoc".
  10. Należy mieć jednak świadomość, iż w przypadku, w którym pliki są konieczne do działania Serwisu ograniczenie ich wykorzystywania może utrudnić korzystanie z Serwisu.

VII. Logi serwera

  1. W czasie korzystania z Serwisu biologhelp.pl przesyłane są zapytania do serwera, na którym przechowywany jest Serwis. Zapytania te zapisywane są w logach serwera.
  2. Logi serwera zawierają anonimowe informacje takie jak czas wizyty, adres IP, adres url, rodzaj używanej przeglądarki itp. Dane te przechowywane są przez czas nieokreślony jako materiał pomocniczy służący do administrowania Serwisem. Nie są one udostępniane podmiotom trzecim.
  3. Dane zapisywane w logach serwera nie są kojarzone z osobami korzystającymi ze strony i nie są wykorzystywane przez Administratora do ich identyfikacji.

VIII. Uwagi końcowe

  1. W Serwisie mogą znajdować się odesłania – linki umożliwiające w przypadku ich kliknięcia dotarcie do innych stron internetowych zarządzanych przez innych administratorów. Administrator niniejszego Serwisu nie ma wpływu na prowadzoną przez tych administratorów politykę prywatności, ani politykę wykorzystywania plików cookies i nie ponosi za nie odpowiedzialności. Dlatego też apelujemy o zapoznanie się przez użytkownika z polityką prywatności tych serwisów i wykorzystywania plików cookies.
  2. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany w polityce prywatności Serwisu, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój Serwisu. O wszelkich zmianach Administrator będzie informować w sposób widoczny i zrozumiały.
  3. Zgłoszenia wszelkich nieprawidłowości, uwag, żądań w zakresie polityki prywatności prosimy dokonywać na adres: lub wypełniając formularz kontaktowy dostępny pod adresem https://biologhelp.pl/kontakt. Administrator zapewnia, że każde zgłoszenie będzie przez niego rozpatrzone i udzieli na nie odpowiedzi na podany w zgłoszeniu adres poczty elektronicznej.